Mēs esam:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Beļģija
E-pasta adrese: [email protected]
PVN numurs: BE0549896463
1. Mūsu noteikumi un nosacījumi ir piemērojami katram mūsu kā interneta veikala piedāvājumam jums kā Patērētājam (ikvienai fiziskai personai, kura tikai neprofesionāliem nolūkiem pērk vai izmanto tirgū pieejamu preci vai pakalpojumu).
2. Mēs piegādājam visā pasaulē, izņemot Ālandu salas, Amerikas Samoa, Bangladešu, Bonairu, Sv. Eustasiju un Sabu, Brazīliju, Britu Indijas okeāna teritoriju, Britu Virdžīnu salas, Ziemassvētku salu, Kokosu salas, Kuka salas, Kostariku, Folklenda salas, Filipīnas, Guamu, Hērda un Makdonāla salas, Menas sala, Izraēla, Kaimanu salas , Lībija, Maroka, Māršala salas, Maurīcija, Mikronēzija, Ziemeļkoreja, Zālamana salas, Sīrija, Taizeme, Tērksas un Kaikosas salas, Amerikas Savienoto Valstu Mazās attālās salas, ASV Virdžīnu salas , Apvienotie Arābu Emirāti, Vjetnama, Dienvidāfrika, Dienviddžordžija un Dienvidsendviču salas. Ja iesniedzat piegādes adresi kādā no šīm valstīm, mēs paturam tiesības noraidīt jūsu pasūtījumu.
3. Lai varētu veikt pasūtījumu, jums ir jābūt vecākam par 18 gadiem. Ja esat jaunāks par 18 gadiem, mēs lūdzam jūs ļaut kādam vecākam vai likumīgajam aizbildnim veikt pasūtījumu. Ja mēs atklājam, ka pasūtījumu veic nepilngadīga persona, mēs paturam tiesības noraidīt jūsu pasūtījumu.
4. Tiešsaistes pasūtījuma veikšana vietnē nozīmē oficiālu piekrišanu mūsu noteikumiem un nosacījumiem, kas vienmēr ir pieejami mūsu vietnē.
5. Ja pasūtījāt tiešsaistē, mēs papildus un kopā ar pasūtījuma apstiprinājumu vai vēlākais piegādes brīdī nodrošinām šo noteikumu un nosacījumu kopiju tādā formātā, kuru varat saglabāt vai izdrukāt. Turklāt mēs iesakām to darīt vienmēr.
6. Ja papildus šiem noteikumiem un nosacījumiem tiek piemēroti papildu īpašie nosacījumi, iepriekš minētais attiecas arī uz šiem īpašajiem nosacījumiem. Jūs kā patērētājs vienmēr varat izmantot visizdevīgāko tekstu, ja mūsu noteikumi un nosacījumi būtu pretrunā iepriekš minētajiem īpašajiem nosacījumiem.
1. Mēs savā piedāvājumā skaidri norādām, kad pēdējais ir spēkā tikai ierobežotu laika periodu vai ir pakļauts īpašiem nosacījumiem.
2. Mēs vienmēr aprakstām pēc iespējas pilnīgāk un precīzāk to, ko jums pārdodam, kā arī mūsu piegādes procesa gaitu. Apraksts jebkurā gadījumā ir pietiekami detalizēts, lai jūs varētu veikt pareizu novērtējumu. Ja mēs izmantojam grafiku, tie ir patiess piedāvāto preču un/vai pakalpojumu atspoguļojums. Tomēr kļūdīties ir cilvēcīgi, un, ja mēs nepārprotami maldāmies, mums nav pienākuma jums to piegādāt.
3. Jūsu pasūtījums ir pabeigts un līgums starp mums ir galīgs, tiklīdz būsim apstiprinājuši jūsu pasūtījumu pa pastu un attiecībā uz jūsu maksājumu, kas veikts ar kredītkartēm vai debetkartēm, tiklīdz būsim saņēmuši apstiprinājumu no jūsu kartes izdevēja. Mēs pieņemam Paypall, Visa, Mastercard, American Tracked un citas kredītkartes. Ja jūsu kartes izsniedzējs atsakās vienoties par jūsu maksājumu ar mums, mēs nevaram būt atbildīgi par jūsu pasūtījuma piegādes aizkavēšanos un/vai nepiegādi. Pasūtījumi bez derīga maksājuma uz reģistrētā kartes īpašnieka vārda netiks pieņemti un apstrādāti.
4. Lai iegādātos preci, jūs to pievienojat iepirkumu grozam. Pēc tam jūs iesniedzat savu kontaktinformāciju un norēķinu datus. Pēc tam izvēlieties vēlamo piegādes veidu: standarta piegāde vai izsekotā piegāde. Pēdējā darbībā jūs tiekat novirzīts uz pārskata lapu, jūs piekrītat mūsu noteikumiem un nosacījumiem un apstiprināt savu maksājumu, nospiežot pogu "Pirkt tūlīt" ar parakstu "Pasūtīt ar maksājumu". Ja esat pabeidzis šīs darbības, pirkums kļūst galīgs.
1. Ja jūs pērkat preces pie mums, jums ir tiesības izlemt, ka nevēlaties glabāt preces 30 dienas no piegādes vai līguma noslēgšanas. Pēc tam jūs varat atgriezt savu pasūtījumu bez soda naudas un bez jebkāda iemesla norādīšanas (izmaksas par to ir jāsedz jums). 14 dienu laikā pēc Jūsu atgrieztā pasūtījuma saņemšanas vai Jūsu norādes, ka vēlaties atteikties no līguma, mēs Jums atmaksāsim pilnu pirkuma cenu, izmantojot to pašu maksāšanas līdzekli, kuru izmantojāt pirkumam. Izdevumi, kas radušies, izvēloties papildu piegādes iespējas, piemēram, izsekotā piegāde vai dāvanu iesaiņošana, netiek atmaksāti.
2. Atteikuma tiesības neattiecas uz personalizētiem produktiem
3. Tādējādi tiešās preču atgriešanas izmaksas tiks segtas uz jūsu rēķina. Norādīsim atgriešanas izmaksas vai veiksim izmaksu novērtējumu, ja nav saprātīgi iespējams tās iepriekš aprēķināt. Ja preces atgriešana ar pasta starpniecību nav iespējama, mēs preces paņemsim no jums bez papildu maksas. Mēs varam atteikt atmaksu, kamēr neesam saņēmuši atgrieztās preces vai līdz brīdim, kad esat parādījis, ka esat atgriezis preces, atkarībā no tā, kurš notikums notiek pirmais.
4. Mēs sagaidām, ka pirmo 14 dienu laikā pēc piegādes jūs ar vislielāko rūpību apstrādāsit pasūtījumu, kā arī iepakojumu. Ja vēlaties atgriezt preces, kā aprakstīts iepriekš, varat tās izsaiņot vai izmantot tikai tik ilgi, cik nepieciešams, lai novērtētu, vai vēlaties tās paturēt. Atgrieztās preces var pārbaudīt, bet neizmantot. Atgriežot preces, jums būs jāatgriež arī visi piegādātie piederumi un, ja tas ir saprātīgi iespējams, jāatgriež preces oriģinālajā stāvoklī un iepakojumā, kā arī ievērojot mūsu tālāk sniegtos norādījumus.
5. Jūs varat atgriezt paku, izmantojot pastu vai kurjeru.
6. Lai ātri un pareizi izmantotu savas atteikuma tiesības gan pakalpojumu, gan preču piegādes gadījumā, varat nosūtīt e-pastu uz [email protected] ar pasūtījuma numuru. Mēs nosūtīsim jums pa e-pastu apstiprinājumu par atteikšanos.
1. Piedāvājumā norādītajā periodā mūsu cenas nemainās, izņemot cenu izmaiņas, kas izriet no PVN likmju izmaiņām.
2. Mūsu cenās ir iekļauti visi nodokļi, PVN un visas citas nodevas. Tādējādi jūs nekad nepiedzīvosiet nepatīkamus pārsteigumus. Tomēr mēs varam nolemt iekasēt no jums piegādes izmaksas papildus pirkuma cenai. Tādā gadījumā mēs to vienmēr informējam pirms pirkuma veikšanas. Tādā gadījumā mēs jums par to paziņosim pirms jūsu pasūtījuma galīgā apstiprinājuma.
1. Mēs pieņemam tikai avansa maksājumus, izmantojot mūsu tīmekļa vietni, izmantojot tur norādītās maksājuma metodes.
2. Lai garantētu drošu tiešsaistes maksājumu un jūsu personas datu drošību, transakciju dati tiks pārsūtīti tikai tad, kad tie būs šifrēti ar SSL tehnoloģiju. Lai veiktu maksājumus ar SSL, nav nepieciešama īpaša programmatūra. Drošu SSL savienojumu jūs atpazīstat pēc “bloķēšanas” pārlūkprogrammas apakšējā statusa joslā.
1. Mēs garantējam, ka mūsu produkti atbilst jūsu pasūtījumam un atbilst parastajām prasībām, kas jums var būt, ņemot vērā produkta specifikācijas. Mēs arī garantējam, ka mūsu preces ir saskaņā ar jebkuru jūsu pasūtījuma brīdī piemērojamo likumu.
2. Kā patērētājs jūs atbrīvojaties no likumā noteiktās 2 gadu garantijas precēm, kas iegādātas no mums, ja šī prece neatbilst veiktajam pasūtījumam. Šajā periodā un likumā noteiktajās robežās mēs nodrošinām bezmaksas nomaiņu vai remontu precēm, kurām ir defekts, uz ko attiecas likumā noteiktā garantija.
3. Ciktāl tas ir iespējams vai saprātīgi, jums ir iespēja izvēlēties starp nomaiņu vai remontu. Tikai tad, ja nomaiņa vai remonts ir pārmērīgs vai neiespējams, vai nav iespējams piegādāt saprātīgā termiņā, jums ir tiesības uz samazinājumu vai pieprasīt pirkuma līguma laušanu.
4. Pirmo sešu mēnešu laikā jūs jebkurā gadījumā varat izmantot garantiju. Pēc tam jums jāpierāda, ka preces defekti nav radušies nepareizas lietošanas rezultātā.
1. Visas preces un pakalpojumi tiek piegādāti uz adresi, kuru norādījāt, veicot pasūtījumu.
2. Kad prece ir noliktavā, tā tiks piegādāta uz piegādes adresi iepriekš noteiktā piegādes laikā. Ja prece nav interneta veikala noliktavā, jūsu pasūtījums tiks nosūtīts, kad prece atkal būs noliktavā. Par piegādes termiņu informējam pasūtījuma apstiprinājumā.
3. Piegāde ir atkarīga no jūsu piegādes valsts. Lai skatītu aptuvenos piegādes laikus savai valstij, noklikšķiniet šeit. Jūsu pirkuma galīgā piegāde notiks 30 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.
4. Ja mēs nevarēsim piegādāt laikā, mēs vienmēr informēsim jūs pirms piegādes perioda beigām. Ja mēs to nedarīsim, jūs varat bez maksas atcelt savu pasūtījumu. Tādā gadījumā mēs jums atmaksāsim naudu 30 dienu laikā pēc līguma laušanas.
5. Preču un dāvanu kuponu nosūtīšana vienmēr ir mūsu risks. Tātad jums nav jāuztraucas par preču pazaudēšanu transportēšanas laikā. Ja Jūs tomēr atgriežat mums preces 30 dienu laikā pēc piegādes, jo nevēlaties tās paturēt, Jūs būsiet atbildīgs par transportēšanu.
6. Ja piegādātā prece transportēšanas laikā ir bojāta, neatbilst pavadzīmē norādītajām precēm vai neatbilst Jūsu pasūtītajām precēm, Jums par to ir jāziņo pēc iespējas ātrāk un jebkurā gadījumā 3 dienu laikā. Pēc tam preces ir jānosūta atpakaļ 14 kalendāro dienu laikā pēc piegādes.
7. Mēs nevaram būt atbildīgi par jebkādiem izrietošiem zaudējumiem, kas radušies novēlotas piegādes vai uzņēmuma norīkotā transportētāja nepiegādes dēļ. Šādos gadījumos mūsu atbildība ir ierobežota ar to preču vērtību, par kurām tiek pierādīts, ka klients tās nav saņēmis.
1. Patērētājam ir tiesības jebkurā laikā izbeigt līgumu uz nenoteiktu laiku, pienācīgi ievērojot saskaņotos izbeigšanas noteikumus un brīdinot vismaz vienu mēnesi iepriekš.
2. Līgums, kas noslēgts uz noteiktu laiku, nepārsniedz divus gadus.
3. Ja preces pirkuma līgums uz noteiktu laiku paredz, ka Patērētāja nerīkošanās gadījumā Distances līgums tiks pagarināts, līgums tiks turpināts kā nenoteikta laika līgums un par to būs nepieciešams brīdināt vismaz pirms termiņa. viens mēnesis.
4. Ja starp Sabiedrību un Patērētāju tika noslēgts līgums par pakalpojumu sniegšanu uz noteiktu laiku un satur nosacījumu par klusuciešot pagarināšanu. Šī klauzula tiks ievietota ar trekniem burtiem un a tiks ievietota rāmī, kas ir atdalīta no teksta pirmās lapas priekšpusē.
4. Šajā klauzulā būs ietvertas klusējot pagarināšanas sekas, tostarp nākamās daļas noteikums attiecībā uz denonsēšanu, kā arī pēdējais iespējamais iebilduma datums pret Patērētāja klusuciešot atjaunošanu un veids, kā paziņot par šo iebildumu. Patērētājs pēc noteikta termiņa pakalpojumu līguma klusuciešot pagarināšanas var jebkurā laikā un bez jebkādas atlīdzības izbeigt līgumu, pienācīgi ņemot vērā ne vairāk kā divus mēnešus ilgu brīdinājumu.
1. Force majeure gadījumā mums nav pienākuma pildīt savas saistības. Tādā gadījumā mēs varam vai nu apturēt savas saistības uz nepārvaramas varas stāvokļa laiku, vai arī noteikti atteikties no līguma.
2. Nepārvaramas varas notikumi ir visi apstākļi, kas ir ārpus mūsu gribas un kontroles, kas padara mūsu saistību izpildi pilnībā vai daļēji neiespējamu. Šādi notikumi cita starpā ir streiki, ugunsgrēks, enerģijas piegādes vai telekomunikāciju tīklu vai sakaru sistēmu darbības traucējumi un/vai īslaicīga interneta veikala dīkstāve, piegādes kavēšanās vai piegādes neesamība no piegādātāju vai citu trešo personu puses,…
1. Mūsu vietne, logotipi, teksti, fotogrāfijas, nosaukumi un kopumā visa mūsu saziņa ir aizsargāta ar intelektuālā īpašuma tiesībām, kas pieder mums vai mūsu piegādātājiem vai citiem prasītājiem.
2. Ir aizliegts izmantot un/vai mainīt jebkādas intelektuālā īpašuma tiesības, kā aprakstīts šajā punktā. Tāpēc jūs nedrīkstat kopēt vai reproducēt, piemēram, zīmējumus, fotogrāfiju nosaukumus, tekstus, logotipus, krāsu kombinācijas utt. …bez mūsu iepriekšējas rakstiskas un nepārprotamas piekrišanas.
3. Klientam nav atļauts izmantot materiālus, kas var pārkāpt tiesības uz privātumu, publicitātes tiesības, intelektuālā un/vai rūpnieciskā īpašuma tiesības vai līdzīgas tiesības, jo nav šo tiesību īpašnieka atļaujas. MonkeyMonkey bvba neuzņemas nekādu atbildību par jebkādām trešās puses pretenzijām, kuru pamatā ir apgalvojums, ka MonkeyMonkey iesniegtā lieta pārkāpj kādas trešās puses tiesības.
1. Mēs ceram, ka visi mūsu klienti vienmēr ir 100% apmierināti. Ja jums tomēr ir sūdzības par mūsu pakalpojumiem, lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mums pa e-pastu [email protected]. Mēs darīsim visu iespējamo, lai izskatītu jūsu sūdzību 7 dienu laikā.
2. Visus līgumus, ko noslēdzam ar saviem klientiem, neatkarīgi no viņu dzīvesvietas regulē vienīgi Beļģijas tiesību akti. Tikai Beļģijas tiesas ir kompetentas izlemt strīdus, kas izriet no šiem līgumiem vai ir saistīti ar tiem. Ja starptautisko tiesību rezultātā tiek piemēroti citas valsts tiesību akti, pašreizējo noteikumu un nosacījumu interpretācija, pirmkārt, tiks veikta saskaņā ar Beļģijas Komerclikuma VI grāmatu.
3. Saskaņā ar alternatīvo strīdu izšķiršanas pasākumu Federālais pakalpojumu sniedzējs ir iecelts, lai saņemtu visas prasības par patērētāju strīdu ārpustiesas izšķiršanu. Dienests iejauksies tieši vai pārsūtīs jūsu sūdzību attiecīgajam dienestam. Jūs varat sazināties ar Service de Médiation des Consommateurs, izmantojot šo saiti: https://www.mediationconsommateur.be//en
3. Pārrobežu strīdu gadījumā varat sazināties ar Eiropas Savienības platformu “Tiešsaistes strīdu izšķiršana”, izmantojot šo saiti: https://ec.europa.eu/odr
Uzzini, ko domā citi
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
PārbaudītsNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
PārbaudītsEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
PārbaudītsA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
PārbaudītsVai Tev ir kāds jautājums? Esmu pieejama no pirmdienas līdz sestdienai.
Ieraksti savu e-pasta adresi zemāk un saņem atlaides kodu
E-pasta adrese nav pareiza
Tavs kods:
It looks amazing