Modelis

Modelis

FAQ

Vajadzīga palīdzība?

Pasūtīt

Es neesmu apmierināts/a! Kā rīkoties? Mums žēl, ka neesi apmierināts/a ar mūsu pakalpojumu. Mēs smagi strādājam, lai ievērotu visstingrākās juridiskās vadlīnijas e-komercijai. Ja Tev radusies problēma, ko nevar atrisināt ar šo bieži uzdoto jautājumu palīdzību, lūdzu, sazinies ar mums pa e-pastu: [email protected].

Kā es varu pārbaudīt sava pasūtījuma statusu? Sava pasūtījuma statusu vari pārbaudīt šeit.

Es nesaņēmu savu pasūtījumu! Vai jūs mani aplaupāt? Jā! … Joks, joks. Pēc Tava pasūtījuma nosūtīšanas mēs uzticamies kuģniecības uzņēmumiem, ar kuriem sadarbojamies, lai tie spētu veikt savu darbu. Diemžēl dažreiz var gadīties, ka viņi pazaudē sūtījumu vai nogādā to uz nepareizo adresi. Mēs saglabājam 25 darbadienu nogaidīšanas periodu pēc nosūtīšanas, lai nodrošinātu, ka Tavs pasūtījums nekavējas. Ja nesaņem pasūtījumu šajā periodā, mēs uzskatām, ka pasūtījums ir pazudis pārvadāšanas laikā, un mēs piedāvāsim risinājumu.
Lūdzu, sazinies ar mums, ja nesaņem pasūtījumu 25 darba dienu laikā.

Es tikko veicu pasūtījumu. Ko tagad? Pirmkārt: Paldies par pasūtījumu! Lūk, kas notiks: pēc pasūtījuma veikšanas Tu saņemsi divus e-pasta ziņojumus, kas informēs par Tava pasūtījuma statusu. Pirmais e-pasts apstiprinās Tavu pasūtījumu. Mēs parasti piegādājam pasūtījumus 48 stundu laikā. Otra e-pasta adrese apstiprinās Tava pasūtījuma izsūtīšanu.

Šajā e-pastā būs visa piegādes informācija par Tavu konkrēto pasūtījumu.

Ja nesaņēmi nevienu e-pasta ziņojumu, lūdzu, pārbaudi mēstules.

Šeit vari arī jebkurā laikā pārbaudīt sava pasūtījuma statusu.

Es gribu nopirkt vairākus vāciņus reizē. Vai es varu saņemt lielapjoma atlaidi? Mēs piedāvājam lielapjoma atlaides pasūtījumiem sākot no 10 vāciņiem. Visu informāciju un atlaides vari pārskatīt mūsu B2B lapā.

Mans pirkums sabojājās garantijas laikā. Kā rīkoties? Mēs piedāvājam 6 mēnešu garantijas periodu visiem mūsu produktiem. Mēs cenšamies sniegt Tev vislabāko pieejamo kvalitāti. Gadījumā, ja šajā periodā pirkums tiek bojāts, mēs bez maksas nomainīsim iegādāto preci.

Kad tas notiek, sazinies ar mums pa e-pastu [email protected]. Lūdzu, ziņā iekļauj uzskatāmu attēlu ar problēmu un pasūtījuma numuru. Tādējādi mēs varēsim piedāvāt Tev risinājumu pēc iespējas ātrāk.

Es pārdomāju. Vai varu atgriezt pirkumu? Jā, vari!

Tu vari atgriezt savus pirkumus 30 dienu laikā pēc saņemšanas. Tomēr ir daži izņēmumi:

Preces, kuras iespējams atgriezt:
Mēs piedāvājam 30 dienu atgriešanas politiku visiem mūsu kolekcijas vāciņiem un piederumiem. Tas nozīmē, ka pirmo 30 kalendāro dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas vari pārdomāt.

Mēs preci pieņemam atpakaļ tikai tad, ja tā nav lietota un tai nav nolietojuma pazīmju.

Lūdzu, ņem vērā, ka pircējs ir atbildīgs par visām izmaksām, kas saistītas ar preču atgriešanu. Par paku atgriešanu atbild pircējs, līdz tās saņem CaseCompany. Mēs pilnībā atmaksāsim pasūtījumu 7 dienu laikā pēc atgriezto pirkumu saņemšanas.

Ja vēlies atgriezt pirkumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz [email protected], vai, ja esi ES iedzīvotājs: atsūti mums savu atteikuma veidlapu.

Atgriešana bez iepriekšējas sazināšanās ar mums netiks pieņemta.

Atgriešana kopā ar pasūtījuma numuru var tikt nosūtīta uz:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Beļģija

Preces, kuras nav iespējams atgriezt:

Mēs nepieņemam personalizētu produktu atgriešanu. Katrs personalizētais vāciņš vai maciņš tiek izgatavots pēc pasūtījuma, un mēs nevaram pārdot Tevis radītu preci tālāk.

Tavam pasūtījumam pievienotās papildu iespējas, piemēram, izsekotā piegāde un dāvanu iesaiņošana, netiek atmaksātas.

Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu? Diemžēl tas nav iespējams. Kad pasūtījums ir apstiprināts, mēs nekavējoties sākam ražošanas un piegādes procesu.
Pēc apstiprinājuma mēs nevaram mainīt nekādu informāciju par Tavu pasūtījumu. Tāpēc pārliecinies, ka ievadi pareizo piegādes adresi un pasūti sev piemēroto produktu.

Es vēlos augšupielādēt savu/s attēlu/s. Kāds attēla formāts un izšķirtspēja izskatīsies vislabāk? Mūsu dizaina rīks atbalsta .jpeg un .png formātus. Tālruņa vāciņam mēs iesakām izmantot attēlu/s ar 2000×3000 pikseļu izšķirtspēju. Klēpjdatoru maciņiem un iPad vāciņiem mēs iesakām izmantot attēlu/s ar 4000×3000 pikseļu izšķirtspēju.
Ja Tavs attēls noformēšanas rīka priekšskatījumā ir izplūdis vai pikseļots, tas, visticamāk, būs izplūdis un pikseļots, kad tiks izdrukāts. Tāpēc pārliecinies, ka izmanto augstas kvalitātes attēlu/s.

Es vēlos izveidot savu viedtālruņa vāciņu. Ar ko man sākt? Unikālu vāciņu izveides iespēja, ko sniedzam saviem klientiem, ir mūsu specializācija.
Izpildi šīs darbības. Vari sākt šeit.

1. Notiek ierīces atlase.
Izgatavojam vāciņus vairāk nekā 200 ierīcēm. Izvēlies savu šeit. Mēs cenšamies piedāvāt izveidot vāciņu pēc iespējas vairāk ierīcēm. Ja vēl nepiecāvājam iespēju izgatavot vāciņu Tava telefona modelim, informē mūs šeit.

2. Izvēlies vāciņa veidu, kuru vēlies noformēt.
Viedtālruņiem mums ir līdz pat 7 dažādām iespējām, katrai no tām ir savas īpašības, izskats un funkcijas.

3. Radi pats!
Vari augšupielādēt savu attēlu no datora vai sociālajiem tīkliem. Vienā kolāžā vari pievienot līdz pat 10 attēliem. Pabeidz noformēšanu, pievienojot personisku tekstu vai emocijzīmes. To nosaki Tu pats!

Atgriešana/Garantija

Mans pirkums sabojājās garantijas laikā. Kā rīkoties? Mēs piedāvājam 6 mēnešu garantijas periodu visiem mūsu produktiem. Mēs cenšamies sniegt Tev vislabāko pieejamo kvalitāti. Gadījumā, ja šajā periodā pirkums tiek bojāts, mēs bez maksas nomainīsim iegādāto preci.

Kad tas notiek, sazinies ar mums pa e-pastu [email protected]. Lūdzu, ziņā iekļauj uzskatāmu attēlu ar problēmu un pasūtījuma numuru. Tādējādi mēs varēsim piedāvāt Tev risinājumu pēc iespējas ātrāk.

Es pārdomāju. Vai varu atgriezt pirkumu? Jā, vari!

Tu vari atgriezt savus pirkumus 30 dienu laikā pēc saņemšanas. Tomēr ir daži izņēmumi:

Preces, kuras iespējams atgriezt:
Mēs piedāvājam 30 dienu atgriešanas politiku visiem mūsu kolekcijas vāciņiem un piederumiem. Tas nozīmē, ka pirmo 30 kalendāro dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas vari pārdomāt.

Mēs preci pieņemam atpakaļ tikai tad, ja tā nav lietota un tai nav nolietojuma pazīmju.

Lūdzu, ņem vērā, ka pircējs ir atbildīgs par visām izmaksām, kas saistītas ar preču atgriešanu. Par paku atgriešanu atbild pircējs, līdz tās saņem CaseCompany. Mēs pilnībā atmaksāsim pasūtījumu 7 dienu laikā pēc atgriezto pirkumu saņemšanas.

Ja vēlies atgriezt pirkumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz [email protected], vai, ja esi ES iedzīvotājs: atsūti mums savu atteikuma veidlapu.

Atgriešana bez iepriekšējas sazināšanās ar mums netiks pieņemta.

Atgriešana kopā ar pasūtījuma numuru var tikt nosūtīta uz:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Beļģija

Preces, kuras nav iespējams atgriezt:

Mēs nepieņemam personalizētu produktu atgriešanu. Katrs personalizētais vāciņš vai maciņš tiek izgatavots pēc pasūtījuma, un mēs nevaram pārdot Tevis radītu preci tālāk.

Tavam pasūtījumam pievienotās papildu iespējas, piemēram, izsekotā piegāde un dāvanu iesaiņošana, netiek atmaksātas.

Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu? Diemžēl tas nav iespējams. Kad pasūtījums ir apstiprināts, mēs nekavējoties sākam ražošanas un piegādes procesu.
Pēc apstiprinājuma mēs nevaram mainīt nekādu informāciju par Tavu pasūtījumu. Tāpēc pārliecinies, ka ievadi pareizo piegādes adresi un pasūti sev piemēroto produktu.

Pasūtījuma statuss

Statusa lapā ir norādīts, ka mans pasūtījums ir “Aizturēts”. Ko tas nozīmē? Kad Tavs pasūtījums ir “Aizturēts”, tas notiek tāpēc, ka radusies kāda problēma. Iespējams, mēs jau esam Tev nosūtījuši e-pasta ziņojumu, lai par to informētu. Ja vēl neesi saņēmis/usi, lūdzu, sazinieties ar [email protected].

Lūdzu, noteikti pārbaudi surogātpastu/mēstules.

Es tikko saņēmu e-pastu, ka mans pasūtījums ir atcelts. Kāpēc tā? Pasūtījuma automātiska atcelšana notiek, ja rodas problēmas ar maksājumu. Ja paiet pārāk ilgs laiks, līdz maksājums tiek saņemts pēc pasūtījuma veikšanas, mūsu sistēma automātiski to atceļ.

Ja pasūtījums tika atcelts pret Tavu gribu, lūdzu, sazinies ar mums pa e-pastu [email protected].

Kā es varu pārbaudīt sava pasūtījuma statusu? Sava pasūtījuma statusu vari pārbaudīt šeit.

Aizpildi e-pasta ziņojumu no adreses, ar kuru veici pasūtījumu, minot pasūtījuma numuru, un saņemsi jaunāko informāciju par pasūtījumu.

Piegāde un piegāde

Lielbritānija/ES
Izmantojot mūsu standarta piegādes iespēju, Tavs pasūtījums tiks piegādāts Tavā pastkastē. Tev nebūs jāparakstās par piegādi.

Izmantojot mūsu izsekotās piegādes iespēju, Tev būs jāparakstās par pasūtījuma saņemšanu. Ja vēlies pārliecināties, ka būsi mājās, kad tiks piegādāts pasūtījums, lūdzu, seko pasūtījuma izsekošanas informācijai.

US/CAN/AUS
Tev būs jāparakstās par pasūtījuma saņemšanu. Ja vēlies pārliecināties, ka būsi mājās, kad tiks piegādāts pasūtījums, lūdzu, seko pasūtījuma izsekošanas informācijai. Jā! … Joks, joks. Pēc Tava pasūtījuma nosūtīšanas mēs uzticamies kuģniecības uzņēmumiem, ar kuriem sadarbojamies, lai tie spētu veikt savu darbu. Diemžēl dažreiz var gadīties, ka viņi pazaudē sūtījumu vai nogādā to uz nepareizo adresi. Mēs saglabājam 25 darbadienu nogaidīšanas periodu pēc nosūtīšanas, lai nodrošinātu, ka Tavs pasūtījums nekavējas. Ja nesaņem pasūtījumu šajā periodā, mēs uzskatām, ka pasūtījums ir pazudis pārvadāšanas laikā, un mēs piedāvāsim risinājumu.
Lūdzu, sazinies ar mums, ja nesaņem pasūtījumu 25 darba dienu laikā.

Vai man būs jāparakstās par pasūtījuma saņemšanu? Lielbritānija/ES
Izmantojot mūsu standarta piegādes iespēju, jūsu pasūtījums tiks piegādāts jūsu pastkastē. Jums nebūs jāparakstās par piegādi.

Izmantojot mūsu izsekotās piegādes iespēju, jums būs jāparakstās par piegādi. Ja vēlaties pārliecināties, ka esat mājās, kad tiek piegādāts piegādes pakalpojums, lūdzu, skatiet savu izsekošanas informāciju.

US/CAN/AUS
Jums būs jāparakstās piegādei. Ja vēlaties pārliecināties, ka esat mājās, kad tiek piegādāts piegādes pakalpojums, lūdzu, skatiet savu izsekošanas informāciju.

Mans izsekošanas kods nedarbojas. Kā rīkoties? Dažreiz ir iespējams, ka izsekošanas kods netiek aktivizēts uzreiz pēc nosūtīšanas. Ja izsekošanas informācija nav pieejama divas dienas pēc piegādes apstiprinājuma saņemšanas, lūdzu, sazinies ar mums pa e-pastu [email protected].

Es vēlos izsekot savu pasūtījumu. Vai tas ir iespējams? Mēs piedāvājam izsekošanu visiem pasūtījumiem, ja ir atlasīta opcija Izsekotā piegāde. Kad mēs nosūtīsim pasūtījumu, Tu saņemsi e-pasta ziņojumu ar visu izsekošanas informāciju.

Diemžēl mēs varam piedāvāt izsekoto piegādi tikai tiem pasūtījumiem, kuru piegādes adrese ir ES, ASV, Kanādā un Austrālijā.

>Mēs piedāvājam standarta piegādi uz lielāko daļu pasaules valstu.

Standarta piegādes opcija neietver izsekošanas kodu.

Mana piegādes adrese ir ārpus ES. Vai man būs jāmaksā muitas nodokļi? Dažas valstis ārpus Eiropas Savienības var pieprasīt importa nodokli, nodevas un saistītās muitas nodevas par importu. Šīs izmaksas netiek segtas mums veiktajos maksājumos. Šīs izmaksas, ja tādas ir, nosaka un iekasē galamērķa valsts muitas iestāde. Lai iegūtu sīkāku informāciju par maksām, lūdzu, sazinies ar vietējo muitas iestādi.

Cik ilgā laikā saņemšu pasūtījumu? Standarta piegādei piegādes laiks netiek garantēts. Ja pasūtījumu vēlies saņemt konkrētā laikā, iesakām izvēlēties izsekošanas iespēju.

Tālāk norādītie piegādes laiki ir aptuvenais pasta dienestam nepieciešamais laiks un neietver muitas apstrādes laiku galamērķa valstī. Dažos gadījumos saņēmēja valsts vietējā muitas iestāde var pieprasīt papildu dokumentus un laiku, lai paka tiktu atmuitota, un tas var izraisīt arī turpmāku piegādes aizkavēšanos.

Valsts svētku dienās un noslogotos periodos ir iespējams, ka apstrāde un sūtījuma piegāde var aizkavēties. Muitai un pasta dienestam var būt nepieciešams papildu laiks, lai strādātu pie apstrādes un piegādes sezonas laikā (Melnās Piektdienas izpārdošanas laikā, Ziemassvētkos utt.) vai pirms lieliem svētkiem (piemēram, Valentīna dienas).

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-5
Switzerland standard 4-6
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 3-4
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 5-7
United States express 4-6
Rest of the world standard 10 - 15

Norēķini

Man šķiet, ka maksājuma laikā kaut kas nogāja greizi. Kā es varu pārliecināties, ka viss ir kārtībā? Kad mēs saņemam maksājumu, mēs nekavējoties nosūtām e-pastu uz norādīto e-pasta adresi. Ja nesaņēmi no mums e-pastu un no Tava bankas konta tika ieturēta maksa par pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar [email protected] .

Lūdzu, pārbaudi surogātpastu/mēstules, ja nesaņēmi apstiprinājuma e-pasta ziņojumus.

Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu? Mēs pieņemam dažādaus maksājumu veidus. Maksājumus ar PayPal, bankas karti un internetbanku.
Mēs apstrādājam un nosūtām pasūtījumu pēc maksājuma saņemšanas. Ja izvēlies maksāt ar bankas pārskaitījumu, tas var aizkavēt Tava pasūtījuma apstrādi.

Sava vāciņa izveide

Es vēlos augšupielādēt savu/s attēlu/s. Kāds attēla formāts un izšķirtspēja izskatīsies vislabāk? Mūsu dizaina rīks atbalsta .jpeg un .png formātus. Tālruņa vāciņam mēs iesakām izmantot attēlu/s ar 2000×3000 pikseļu izšķirtspēju. Klēpjdatoru maciņiem un iPad vāciņiem mēs iesakām izmantot attēlu/s ar 4000×3000 pikseļu izšķirtspēju.
Ja Tavs attēls noformēšanas rīka priekšskatījumā ir izplūdis vai pikseļots, tas, visticamāk, būs izplūdis un pikseļots, kad tiks izdrukāts. Tāpēc pārliecinies, ka izmanto augstas kvalitātes attēlu/s.

Es vēlos izveidot vāciņu savam viedtālrunim. Ar ko man sākt? Unikālu vāciņu izveides iespēja, ko sniedzam saviem klientiem, ir mūsu specializācija.
Izpildi šīs darbības. Vari sākt šeit.

1. Notiek ierīces atlase.
Izgatavojam vāciņus vairāk nekā 200 ierīcēm. Izvēlies savu šeit. Mēs cenšamies piedāvāt izveidot vāciņu pēc iespējas vairāk ierīcēm. Ja vēl nepiecāvājam iespēju izgatavot vāciņu Tava telefona modelim, informē mūs šeit.

2. Izvēlies vāciņa veidu, kuru vēlies noformēt.
Viedtālruņiem mums ir līdz pat 7 dažādām iespējām, katrai no tām ir savas īpašības, izskats un funkcijas.

3. Radi pats!
Vari augšupielādēt savu attēlu no datora vai sociālajiem tīkliem. Vienā kolāžā vari pievienot līdz pat 10 attēliem. Pabeidz noformēšanu, pievienojot personisku tekstu vai emocijzīmes. To nosaki Tu pats!

Vai nepieciešama papildu informācija?

CaseCompany ir daļa no MonkeyMonkey BVBA
Mūs vari atrast:
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Beļģija

PVN numurs:
BE0549896463< br>
Vari mums rakstīt uz e-pastu: [email protected].

Sazinies ar mums

Uzzini, ko domā citi

94% mūs iesakacitiem. Vai drīz arī Tu?

reviews
google review kiyoh review

21.373 Atsauksmes

review star review star review star review star review star
82%
17490
review star review star review star review star review star
10%
2054
review star review star review star review star review star
3%
619
review star review star review star review star review star
2%
459
review star review star review star review star review star
4%
751

100% apmierinātības garantija

checkmarkPareizrakstības un drukāšanas kļūda garantija 
checkmark30 dienu naudas atgriešanas  garantija
checkmark12 mēnešu produkta garantija
checkmarkVienmēr der garantija 
review star review star review star review star review star 10/10

I love my new case! Thank you very much! Best regards

Vida

Pārbaudīts
Postojna, Slovenia
Šodien
review star review star review star review star review star 9/10

Serviço rápido, material de boa qualidade. Fiquei muito satisfeita. Obrigada

Eugenia

Pārbaudīts
Ovar
Šodien
review star review star review star review star review star 10/10

IGUAL A NO QUE PEDÍ. HA QUEDADO MUY BONITO.

NURIA

Pārbaudīts
TORREFARRERA (LLEIDA)
Šodien
review star review star review star review star review star 10/10

Got a phone case of my dog that recently passed away and I absolutely love it .

Eilish

Pārbaudīts
Donegal
Šodien
Ilustrācija, kurā sieviete saka: Sveiks/a! Mani sauc Sofija, un esmu šeit, lai Tev palīdzētu

500 000 apmierinātu klientu. Vai drīz būsi viens no viņiem?

Vai Tev ir kāds jautājums? Esmu pieejama no pirmdienas līdz sestdienai.