Modelis

Modelis

FAQ

Vajadzīga palīdzība?

Pasūtiet

ES neesmu laimÄ«gs! Ko es varu darÄ«t? Mēs ļoti atvainojamies, ka neesat apmierināts ar mÅ«su pakalpojumu. Mēs smagi strādājam, lai ievērotu visstingrākās juridiskās vadlÄ«nijas e-komercijai. Ja jums ir problēma, kuru nevar atrisināt ar Å¡iem bieži uzdotajiem jautājumiem, lÅ«dzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected].

Kā es varu pārbaudīt sava pasūtījuma statusu? Sava pasūtījuma statusu varat pārbaudīt šeit.

Es nesaņēmu savu pasūtījumu! Vai jūs mani aplaupāt? Jā! … Tikai jokoju. Pēc jūsu pasūtījuma nosūtīšanas mēs uzticamies kuģniecības uzņēmumiem, ar kuriem sadarbojamies, lai veiktu savu darbu. Diemžēl dažreiz var gadīties, ka viņi pazaudē sūtījumu vai nogādā to uz nepareizo adresi. Mēs saglabājam 25 darbadienu nogaidīšanas periodu pēc nosūtīšanas, lai nodrošinātu, ka jūsu pasūtījums netiek aizkavēts. Ja nesaņemat pasūtījumu šajā gaidīšanas periodā, mēs uzskatām, ka pasūtījums ir pazudis pārvadāšanas laikā, un mēs piedāvāsim jums risinājumu.
Lūdzu, sazinieties ar mums, ja nesaņemat pasūtījumu 25 darba dienu laikā.

Es tikko veicu pasūtījumu. Ko tagad? Pirmkārt: Paldies par pasūtījumu! Lūk, kas notiks: pēc pasūtījuma veikšanas jūs saņemsit divus e-pasta ziņojumus, kas informēs par jūsu pasūtījuma statusu. Pirmais e-pasts apstiprinās jūsu pasūtījumu. Mēs parasti piegādājam pasūtījumus 48 stundu laikā. Otra e-pasta adrese apstiprinās jūsu pasūtījuma nosūtīšanu.

Šajā e-pastā būs visa piegādes informācija par jūsu konkrēto pasūtījumu.

Ja nesaņēmāt nevienu e-pasta ziņojumu, lūdzu, pārbaudiet surogātpastu. / Pie mums reģistrētā e-pasta nevēlamā mape.

Šeit varat arī jebkurā laikā pārbaudīt sava pasūtījuma statusu.

Es gribu nopirkt daudz futrāļu. Vai es varu saņemt lielapjoma atlaidi? Mēs piedāvājam lielapjoma atlaides pasūtījumiem sākot no 10 gadījumiem. Visu informāciju un atlaides varat pārskatīt mūsu B2B lapā.

Mans pirkums sabojājās garantijas laikā. Ko tagad? Mēs piedāvājam 6 mēnešu garantijas periodu visiem mūsu produktiem. Mēs cenšamies sniegt jums vislabāko pieejamo kvalitāti. Gadījumā, ja šajā periodā pirkums tiek pārtraukts, mēs bez maksas nomainīsim iegādāto preci.

Kad tas notiek, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected]. LÅ«dzu, iekļaujiet skaidru problēmas attēlu un pasÅ«tÄ«juma numuru. Tādā veidā mēs varam piedāvāt jums risinājumu pēc iespējas ātrāk.

Es pārdomāju. Vai varu atgriezt pirkumu? Jā, varat!

Jūs varat atgriezt savus pirkumus 30 dienu laikā pēc saņemšanas. Tomēr ir daži izņēmumi:

Produkti, kurus var atgriezt:
Mēs piedāvājam 30 dienu atgriešanas politiku visiem mūsu kolekcijas gadījumiem un visiem piederumiem. Tas nozīmē, ka pirmo 30 kalendāro dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas varat pārdomāt.

Mēs pieņemam atpakaļ tikai tad, ja iegādātās preces nav lietotas un tām nav nolietojuma pazīmju.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka klienti ir atbildīgi par visām maksām, kas saistītas ar preču atgriešanu. Par paku atgriešanu atbild klients, līdz tās saņem CaseCompany. Mēs pilnībā atmaksāsim pasūtījumu 7 dienu laikā pēc atgriezto pirkumu saņemšanas.

Ja vēlaties atgriezt pirkumu, lÅ«dzu, sazinieties ar mums [email protected] vai, ja esat ES iedzÄ«votājs: atsÅ«tiet mums Eiropas Izstāšanās veidlapas paraugs.

Atgriešana bez iepriekšējas sazināšanās ar mums netiks pieņemta.

Atgriešana kopā ar pasūtījuma numuru var tikt nosūtīta uz:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Beļģija

Produkti, kurus nevar atgriezt:

Mēs nepieņemam personalizētu produktu atgriešanu. Katrs personalizētais futrālis vai uzmava tiek izgatavota pēc pasūtījuma, un mēs nevaram pārdot jūsu pirkumu tālāk.

Jūsu pasūtījumam pievienotās papildu iespējas, piemēram, izsekotā piegāde un dāvanu iesaiņošana, netiek atmaksātas.

Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu? Diemžēl tas nav iespējams. Kad pasūtījums ir apstiprināts, mēs nekavējoties sākam ražošanas un piegādes procesu.
Pēc apstiprinājuma mēs nevaram mainīt nekādu informāciju par jūsu pasūtījumu. Tāpēc pārliecinieties, ka esat ievadījis pareizo piegādes adresi un pasūtiet sev piemērotu produktu.

Es vēlos augšupielādēt savus attēlus. Kāds attēla formāts un izšķirtspēja dos vislabāko rezultātu? Mūsu dizaina rīks atbalsta .jpeg un .png formātus. Tālruņa korpusam mēs iesakām 2000 × 3000 pikseļu izšķirtspēju. Klēpjdatora apvalkiem un iPad futrāļiem mēs iesakām 4000 × 3000 pikseļu izšķirtspēju.
Ja jūsu attēls noformēšanas rīka priekšskatījumā ir izplūdis vai pikseļots, tas, visticamāk, būs izplūdis un pikseļots. tas ir izdrukāts. Tāpēc pārliecinieties, ka izmantojat augstas kvalitātes attēlus.

Es vēlos izveidot savu viedtālruņa korpusu. Kā es varu sākt? Mēs specializējamies, lai nodrošinātu iespēju izveidot savu tālruņa maciņu.
Izpildiet šīs darbības. Varat sākt šeit.

1. Notiek ierīces atlase.
Mums ir futrāļi vairāk nekā 200 ierīcēm. Izvēlieties savu šeit. Mēs cenšamies piedāvāt pēc iespējas vairāk ierīču. Ja mums nav jūsu tālruņa maciņa, informējiet mūs šeit.

2. Izvēlieties korpusa veidu, kuru vēlaties noformēt.
Viedtālruņiem mums ir līdz pat 7 dažādām iespējām, katrai no tām ir savas īpašības, izskats un darbība.

3. Sāciet izstrādāt!
Varat augšupielādēt savu attēlu no sava datora vai sava sociālo tīklu konta. Vienā kolāžā varat pievienot līdz 10 fotoattēliem. Pabeidziet, pievienojot personisku tekstu vai emocijzīmes. Jūs kontrolējat!

Atgriešana/Garantija

Mans pirkums sabojājās garantijas laikā. Ko tagad? Mēs piedāvājam 6 mēnešu garantijas periodu visiem mūsu produktiem. Mēs cenšamies sniegt jums vislabāko pieejamo kvalitāti. Gadījumā, ja šajā periodā pirkums tiek pārtraukts, mēs bez maksas nomainīsim iegādāto preci.

Kad tas notiek, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected]. LÅ«dzu, iekļaujiet skaidru problēmas attēlu un pasÅ«tÄ«juma numuru. Tādā veidā mēs varam piedāvāt jums risinājumu pēc iespējas ātrāk.

Es pārdomāju. Vai varu atgriezt pirkumu? Jā, varat!

Jūs varat atgriezt savus pirkumus 30 dienu laikā pēc saņemšanas. Tomēr ir daži izņēmumi:

Produkti, kurus var atgriezt:
Mēs piedāvājam 30 dienu atgriešanas politiku visiem mūsu kolekcijas gadījumiem un visiem piederumiem. Tas nozīmē, ka pirmo 30 kalendāro dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas varat pārdomāt.

Mēs pieņemam atpakaļ tikai tad, ja iegādātās preces nav lietotas un tām nav nolietojuma pazīmju.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka klienti ir atbildīgi par visām maksām, kas saistītas ar preču atgriešanu. Par paku atgriešanu atbild klients, līdz tās saņem CaseCompany. Mēs pilnībā atmaksāsim pasūtījumu 7 dienu laikā pēc atgriezto pirkumu saņemšanas.

Ja vēlaties atgriezt pirkumu, lÅ«dzu, sazinieties ar mums [email protected] vai, ja esat ES iedzÄ«votājs: atsÅ«tiet mums Eiropas Izstāšanās veidlapas paraugs.

Atgriešana bez iepriekšējas sazināšanās ar mums netiks pieņemta.

Atgriešana kopā ar pasūtījuma numuru var tikt nosūtīta uz:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Beļģija

Produkti, kurus nevar atgriezt:

Mēs nepieņemam personalizētu produktu atgriešanu. Katrs personalizētais futrālis vai uzmava tiek izgatavota pēc pasūtījuma, un mēs nevaram pārdot jūsu pirkumu tālāk.

Jūsu pasūtījumam pievienotās papildu iespējas, piemēram, izsekotā piegāde un dāvanu iesaiņošana, netiek atmaksātas.

Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu? Diemžēl tas nav iespējams. Kad pasūtījums ir apstiprināts, mēs nekavējoties sākam ražošanas un piegādes procesu.
Pēc apstiprinājuma mēs nevaram mainīt nekādu informāciju par jūsu pasūtījumu. Tāpēc pārliecinieties, ka ievadāt pareizo piegādes adresi un pasūtiet sev piemērotu produktu.

Pasūtījuma statuss

Statusa lapā ir norādÄ«ts, ka mans pasÅ«tÄ«jums ir “Aizturēts”. Ko tas nozÄ«mē? Kad jÅ«su pasÅ«tÄ«jums ir “Aizturēts”, tas notiek tāpēc, ka parasti rodas problēma. Iespējams, mēs jau esam jums nosÅ«tÄ«juÅ¡i e-pasta ziņojumu, lai informētu jÅ«s par to. Ja tas tā nav, lÅ«dzu, sazinieties ar [email protected].

Lūdzu, noteikti pārbaudiet pie mums reģistrētā e-pasta mapi Mēstules / nevēlams.

Es tikko saņēmu e-pastu, ka mans pasūtījums ir atcelts. Kāpēc tas notiek? Pasūtījuma automātiska atcelšana notiek, ja rodas problēmas ar maksājumu. Ja paiet pārāk ilgs laiks, līdz pasūtījums tiek saņemts pēc pasūtījuma veikšanas, mūsu sistēma automātiski atceļ pasūtījumu.

Ja pasÅ«tÄ«jums tika atcelts pret jÅ«su gribu, lÅ«dzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected].

Kā es varu pārbaudīt sava pasūtījuma statusu? Sava pasūtījuma statusu varat pārbaudīt šeit.

Aizpildiet e-pasta ziņojumu, ar kuru veicāt pasūtījumu, un pasūtījuma numuru, un jūs saņemsit jaunākā informācija par jūsu pasūtījumu.

Piegāde un piegāde

Es nesaņēmu savu pasūtījumu! Vai jūs mani aplaupāt? Jā! … Tikai jokoju. Pēc jūsu pasūtījuma nosūtīšanas mēs uzticamies kuģniecības uzņēmumiem, ar kuriem sadarbojamies, lai veiktu savu darbu. Diemžēl dažreiz var gadīties, ka viņi pazaudē sūtījumu vai nogādā to uz nepareizo adresi. Mēs saglabājam 25 darbadienu nogaidīšanas periodu pēc nosūtīšanas, lai nodrošinātu, ka jūsu pasūtījums netiek aizkavēts. Ja nesaņemat pasūtījumu šajā gaidīšanas periodā, mēs uzskatām, ka pasūtījums ir pazudis pārvadāšanas laikā, un mēs piedāvāsim jums risinājumu.
Lūdzu, sazinieties ar mums, ja nesaņemat pasūtījumu 25 darba dienu laikā.

Vai man būs jāparaksta pasūtījums pēc piegādes? Lielbritānija/ES
Izmantojot mūsu standarta piegādes iespēju, jūsu pasūtījums tiks piegādāts jūsu pastkastē. Jums nebūs jāparakstās par piegādi.

Izmantojot mūsu izsekotās piegādes iespēju, jums būs jāparakstās par piegādi. Ja vēlaties pārliecināties, ka esat mājās, kad tiek piegādāts piegādes pakalpojums, lūdzu, skatiet savu izsekošanas informāciju.

US/CAN/AUS
Jums būs jāparakstās piegādei. Ja vēlaties pārliecināties, ka esat mājās, kad tiek piegādāts piegādes pakalpojums, lūdzu, skatiet savu izsekošanas informāciju.

Mans izsekoÅ¡anas kods nedarbojas. Ko tagad? Dažreiz ir iespējams, ka jÅ«su izsekoÅ¡anas kods netiek aktivizēts uzreiz pēc nosÅ«tÄ«Å¡anas. Ja jÅ«su izsekoÅ¡anas informācija nav pieejama divas dienas pēc piegādes apstiprinājuma saņemÅ¡anas, lÅ«dzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected].

Es vēlos izsekot savam pasūtījumam. Vai tas ir iespējams? Mēs piedāvājam izsekošanu visiem pasūtījumiem, ja ir atlasīta opcija Izsekotā piegāde. Kad mēs nosūtīsim jūsu pasūtījumu, jūs saņemsit e-pasta ziņojumu ar visu izsekošanas informāciju.

Diemžēl mēs varam piedāvāt izsekoto piegādi tikai tiem pasūtījumiem, kuru piegādes adrese ir ES, ASV, Kanādā un Austrālijā.

>Mēs piedāvājam standarta piegādi uz lielāko daļu pasaules valstu.

Standarta piegādes opcija neietver izsekošanas kodu.

Mana piegādes adrese ir ārpus ES. Vai man būs jāmaksā importa nodokļi? Dažas valstis ārpus Eiropas Savienības var pieprasīt importa nodokli, nodevas un saistītās muitas nodevas par importu. Šīs izmaksas netiek segtas jūsu mums veiktajos maksājumos. Šīs maksas, ja tādas ir, nosaka un iekasē galamērķa valsts muitas iestāde. Lai iegūtu sīkāku informāciju par maksām, lūdzu, sazinieties ar vietējo muitas iestādi.

Cik ilgi notiek piegāde? Standarta piegādei piegādes laiks netiek garantēts. Ja ir datums, ar kuru vēlaties tikties, iesakām izvēlēties izsekošanas iespēju.

Tālāk norādītie piegādes laiki ir aptuvenais pasta dienestam nepieciešamais laiks un neietver Muitas apstrādes laiku galamērķa valsti. Dažos gadījumos jūsu valsts vietējā muitas iestāde var pieprasīt papildu dokumentus un laiku, lai jūsu paka tiktu muitota, un tas var izraisīt arī turpmāku piegādes aizkavēšanos.

Valsts svētku dienās un noslogotos periodos ir iespējams, ka apstrāde un jūsu sūtījuma piegāde var aizkavēties. Muitai un pasta dienestam var būt nepieciešams papildu laiks, lai strādātu pie apstrādes/piegādes sezonas laikā (melnajā piektdienā, Ziemassvētkos utt.) vai pirms lieliem festivāliem (piemēram, Valentīna diena). Lai iegūtu sīkāku informāciju par valsts svētku dienām galamērķa valstī, lūdzu, skatiet vietējās pašvaldības tīmekļa vietni.

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-5
Switzerland standard 4-6
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 3-4
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 5-7
United States express 4-6
Rest of the world standard 10 - 15

Norēķini

Man Å¡Ä·iet, ka maksājuma laikā kaut kas nogāja greizi. Kā es varu bÅ«t pārliecināts, ka viss ir kārtÄ«bā? Kad mēs saņemam maksājumu, mēs nekavējoties nosÅ«tām e-pastu uz adresi, kuru reÄ£istrējāties, lai apstiprinātu pasÅ«tÄ«jumu. Ja nesaņēmāt no mums e-pastu un no jums tika iekasēta maksa par mÅ«su pasÅ«tÄ«jumu, lÅ«dzu, sazinieties ar [email protected] .

Lūdzu, pārbaudiet mapi Surogātpasts/Nevēlamie e-pastu, kuru reģistrējāties pie mums, ja neesat saņēmis apstiprinājuma e-pasta ziņojumus.

Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu? Mēs pieņemam dažādas maksājumu iespējas. PayPal, kredītkarte un bankas pārskaitījums.
Mēs apstrādājam un nosūtām pasūtījumu pēc maksājuma saņemšanas. Ja izvēlaties maksāt ar bankas pārskaitījumu, tas var aizkavēt jūsu pasūtījuma apstrādi.

Veidojot savu lietu

Es vēlos augšupielādēt savus attēlus. Kāds attēla formāts un izšķirtspēja dos vislabāko rezultātu? Mūsu dizaina rīks atbalsta .jpeg un .png formātus. Tālruņa korpusam mēs iesakām 2000 × 3000 pikseļu izšķirtspēju. Klēpjdatora apvalkiem un iPad futrāļiem mēs iesakām 4000 × 3000 pikseļu izšķirtspēju.
Ja jūsu attēls noformēšanas rīka priekšskatījumā ir izplūdis vai pikseļots, tas, visticamāk, būs izplūdis un pikseļots. tas ir izdrukāts. Tāpēc pārliecinieties, ka izmantojat augstas kvalitātes attēlus.

Es vēlos izveidot savu viedtālruņa korpusu. Kā es varu sākt? Mēs specializējamies, lai nodrošinātu iespēju izveidot savu tālruņa maciņu.
Izpildiet šīs darbības. Varat sākt šeit.

1. Notiek ierīces atlase.
Mums ir futrāļi vairāk nekā 200 ierīcēm. Izvēlieties savu šeit. Mēs cenšamies piedāvāt pēc iespējas vairāk ierīču. Ja mums nav jūsu tālruņa maciņa, informējiet mūs šeit.

2. Izvēlieties korpusa veidu, kuru vēlaties noformēt.
Viedtālruņiem mums ir līdz pat 7 dažādām iespējām, katrai no tām ir savas īpašības, izskats un darbība.

3. Sāciet izstrādāt!
Varat augšupielādēt savu attēlu no sava datora vai sava sociālo tīklu konta. Vienā kolāžā varat pievienot līdz 10 fotoattēliem. Pabeidziet, pievienojot personisku tekstu vai emocijzīmes. Jūs kontrolējat!

B2B

Es gribu nopirkt daudz futrāļu. Vai es varu saņemt lielapjoma atlaidi? Mēs piedāvājam lielapjoma atlaides pasūtījumiem sākot no 10 gadījumiem. Visu informāciju un atlaides varat pārskatīt mūsu B2B lapā.

Vai nepieciešama papildu informācija?

CaseCompany ir daļa no MonkeyMonkey BVBA
MÅ«s varat atrast:
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Beļģija

PVN numurs:
BE0549896463< br>
Varat mums sÅ«tÄ«t pa pastu: [email protected].

Sazinies ar mums

Klausieties to no kāda cita

94% mūs iesaka, vai drīz arī jūs?

reviews
google review kiyoh review

17.777 Atsauksmes

review star review star review star review star review star
80%
14272
review star review star review star review star review star
10%
1771
review star review star review star review star review star
3%
573
review star review star review star review star review star
2%
437
review star review star review star review star review star
4%
724

100% apmierinātības garantija

checkmarkPareizrakstÄ«bas un drukāšanas kļūda garantija 
checkmark30 dienu naudas atgrieÅ¡ana  garantija
checkmark12 mēneÅ¡u produkta garantija
checkmarkVienmēr der garantija 
review star review star review star review star review star 10/10

Complimenti per la serietà.

Rosarita

Pārbaudīts
CAPIAGO INTIMIANO
Å odien
review star review star review star review star review star 10/10

The experience using Case company is very smooth. And the quality of the case is excellent. Family and friends love my personalised case and most people have gone on to order based on the product I received.

Claire

Pārbaudīts
Virginia
Å odien
review star review star review star review star review star 10/10

It has been a very good experience with your company. Good communication and very helpful

Eilidh

Pārbaudīts
Oban
vakar
review star review star review star review star review star 10/10

Die Hülle sieht wertig und stabil aus. Das ausgewählte Design ist wie die Darstellung auf der Homepage und gefällt uns auch in real. Warum eine Hülle allerdings so teuer sein muss erschließt sich mir nicht. Materialkosten können es nicht sein. Aber jeder möchte ein bisschen vom großen Kuchen abbekommen...

M

Pārbaudīts
H
vakar
Ilustrācija, kurā sieviete saka: Sveiki! Es esmu Sofija un šeit, lai palīdzētu

500 000 apmierinātu klientu, vai jūs drīz būsiet viens?

Vai jums ir jautājums? Esmu pieejams no pirmdienas līdz sestdienai.